Zgłaszanie awarii infrastruktury – Case study
SYSTEM INNERWEB
Zauważyłeś uszkodzony znak, element infrastruktury (bariery, siatki ochronnej) lub ubytek w nawierzchni? System InnerWeb posiada wbudowany moduł do zgłaszania awarii infrastruktury. Skorzystaj z prostego formularza, aby zgłosić utrudnienie lub zagrożenie.
Wyzwanie
W zakładzie pracy, który mieści się na dużym obszarze i posiada wiele hal oraz magazynów, codziennie przemieszczają się dziesiątki pojazdów powodując wysoka eksploatację infrastruktury drogowej. Aby utrzymać nawierzchnię w dobrej kondycji należy prowadzić stałą kontrolę.
Przejazd kilkudziesięciu pojazdów dziennie
Brak możliwości szybkiego zgłoszenia usterki
Brak informacji o przebiegu procesu naprawy
Przebieg procesu
Chcąc sprostać wymaganiom Klienta i zmniejszyć czas potrzebny na usunięcie awarii związanych z infrastrukturą drogową. Stworzyliśmy system, który w zaledwie kilka sekund pozwoli Ci zgłosić awarię związaną z infrastrukturą. W zgoszeniu wystarczy podać:
- Lokalizację problemu
- Opis problemu
- Zdjęcia uszkodzeń
Rozwiązanie
Dzięki funkcji zgłaszania awarii mamy możliwość szybkiej reakcji na uszkodzenia oraz podgląd czy proces przebiega płynnie i nie występują żadne przestoje. Nie trzeba już sprawować kontroli nad pracami w miejscu, gdzie one się odbywają. Rzeczywisty zbiór informacji może posłużyć do analizy procesów i wprowadzania wdrożeń w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji. Aplikacja umożliwia gromadzenie tysięcy strumieni danych w jednym miejscu, a także automatyczne przesyłanie ich do wybranego miejsca. Dzięki temu można wyciągać wnioski z przebiegu codziennych czynności i stale je ulepszać.
Korzyści
- Stały nadzór nad procesami z dowolnego miejsca na Ziemi
- Eliminacja awarii związanych ze złym stanem infrastruktury
- Uzyskanie obszernych danych na temat przebiegu procesu, które można wykorzystać do analizy i optymalizacji działań