Mobilna rejestracja czasu pracy – Case study
SYSTEM INNERWEB
Współczesne organizacje stają przed wieloma wyzwaniami związanymi z planowaniem czasu pracy. System InnerWeb® posiada rozszerzoną funkcjonalność standardowych systemów RCP o pełną mobilność (mRCP) połączoną z geolokalizacją.
Wyzwanie
Usprawnienie procesów związanych z planowaniem, rozliczaniem czasu pracy oraz usystematyzowanie związanego z tym obiegu dokumentów jest kluczową sprawą w kazdym zakładzie pracy. Plan pracy musi być efektywny, poprawny, a przede wszystkim realny do wykonania.
Rozwiązanie
System InnerWeb® opiera się na geolokalizacji – jest precyzyjny, tu nie ma miejsca na błędy. Tworzymy wirtualną mapę obiektu. Na terenie zakładu pracy rozmieszczamy sieć radiolatarni, a pracownikom rozdajemy specjalne karty lub telefony z aplikacją mobilną. Dzięki temu możemy stale obserwować co się dzieje na terenie obiektu, czy dany pracownik jest obecny, a jeśli tak, to gdzie się znajduje. System precyzyjnie analizuje ruch i przekazuje szczegółowe informacje.
Korzyści
- Rejestracja czasu pracy pracownika
- Kontrola czasu wykonania danej pracy
- Potwierdzenie obecności pracownika w miejscu pracy
- Czas pracy w wyznaczonych lokalizacjach
- Analiza efektywności wykorzystania czasu