Zgłaszanie awarii infrastruktury – Case study

Innerweb > Zgłaszanie awarii infrastruktury – Case study

SYSTEM INNERWEB

Zauważyłeś uszkodzony znak, element infrastruktury (bariery, siatki ochronnej) lub ubytek w nawierzchni? System InnerWeb posiada wbudowany moduł do zgłaszania awarii infrastruktury. Skorzystaj z prostego formularza, aby zgłosić utrudnienie lub zagrożenie.

WYZWANIE

W zakładzie pracy, który mieści się na dużym obszarze i posiada wiele hal oraz magazynów, codziennie przemieszczają się dziesiątki pojazdów powodując wysoka eksploatację infrastruktury drogowej. Aby utrzymać nawierzchnię w dobrej kondycji należy prowadzić stałą kontrolę.

telefon zglaszanie awarii

Przejazd kilkudziesięciu pojazdów dziennie

Brak możliwości szybkiego zgłoszenia usterki

Brak informacji o przebiegu procesu naprawy

PRZEBIEG PROCESU

Chcąc sprostać wymaganiom Klienta i zmniejszyć czas potrzebny na usunięcie awarii związanych z infrastrukturą drogową. Stworzyliśmy system, który w zaledwie kilka sekund pozwoli Ci zgłosić awarię związaną z infrastrukturą. W zgoszeniu wystarczy podać:

ROZWIĄZANIE

Dzięki funkcji zgłaszania awarii mamy możliwość szybkiej reakcji na uszkodzenia oraz podgląd czy proces przebiega płynnie i nie występują żadne przestoje. Nie trzeba już sprawować kontroli nad pracami w miejscu, gdzie one się odbywają. Rzeczywisty zbiór informacji może posłużyć do analizy procesów i wprowadzania wdrożeń w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji. Aplikacja umożliwia gromadzenie tysięcy strumieni danych w jednym miejscu, a także automatyczne przesyłanie ich do wybranego miejsca. Dzięki temu można wyciągać wnioski z przebiegu codziennych czynności i stale je ulepszać.

KORZYŚCI

Wprowadź postęp w swoim zakładzie produkcyjnym 

i postaw na stały rozwój w zakresie organizacji pracy

Chcesz dowiedzieć się więcej?

+48 668 669 011

Biuro otwarte 10:00 – 19:00

Email: